Aller Medias salgsafdeling skifter navn i dag

23.11.2012

I Aller Annonce Center har vi gennemgået en rivende udvikling, og det er efterhånden mange år siden, vi udelukkende solgte traditionelle print- og bannerannoncer. Derimod kan vi tilbyde en bred palet af spændende medieløsninger, der kan hjælpe dig med at markedsføre dit produkt. Derfor har vi besluttet os for at ændre vores navn, så det bedre afspejler, hvad vi reelt arbejder med, og vi hedder fra nu af Aller Mediesalg – digital, print, event.

DIGITAL
I Aller Mediesalg har vi et dedikeret digitalt team. Du har mulighed for at afvikle din kampagne på 28 af vores websites med mere end 33 millioner sidevisninger hver måned og knap 1 million onlinebrugere i alle aldre med forskellige interesser. Aller Mediesalgs digitale team kan tilbyde en meget målrettet annoncering med høj affinitet, så du dermed rammer din målgruppe præcist og i et relevant miljø. Ydermere har vi målgruppepakker, der matcher dit produkt i forhold til din målgruppes alder eller i forhold til emner som skønhed, mode og mad. Vi har en høj dækning på kvinder, der er en attraktiv målgruppe for markedsføringskampagner, da de står for 80% af alle købsbeslutninger. Vi tilbyder derudover mange kreative muligheder som web-tv, annonceartikler, konkurrencer, integrerede samarbejder, tests og meget mere.

PRINT
I Aller Media er vi hver måned i kontakt med næsten 2,4 millioner danske forbrugere i vores printmedier. Hver uge udgiver vi 8 farverige ugeblade, der samlet set har 1.872.000 læsere og et samlet oplag på 584.263. Vi har også 16 lækre magasiner med et samlet læsertal på 1.068.000 og et samlet oplag på 268.982. Alle sammen medier med stærke brands, som favner danskerne ved at dække emner lige fra mode til spændende skæbnehistorier. I vores printmedier kan vi bl.a. tilbyde kreative annonceartikler, konkurrencer, integrerede samarbejder, gatefolds, indbindinger, multisider og meget mere. Med en printløsning hos Aller Mediesalg opnår du en bred dækning, kvalificeret kendskab og en værditilføjelse fra stærke brands. Vi udvikler hele tiden vores printportefølje, både de eksisterende produkter og ved at tilføje nye særudgivelser, tillæg eller som senest ELLE Decoration.

EVENTS
I februar 2012 fik Aller Mediesalg et ”nyt barn”, som er vores modige eventteam. Vi afholder mere end 30 events om året og har over 100.000 besøgende til vores events, der dækker over læser-, brand- og B2B events samt kommercielle samarbejder. Eventteamet kan tilbyde dig en lang række af eksponerings-og samarbejdsmuligheder i forbindelse med vores events. Eksempelvis sponsorater, stande, sampling af produkter, workshops, sampling i goodiebags og redaktionel eksponering. Ved at bruge eventmarkedsføring kan du forstærke din kampagne på en unik måde, der involverer sanserne og skaber loyale ambassadører for dit brand. Uanset om du har brug for en skræddersyet medieløsning, der målrettet kombinerer det bedste inden for digitalt, print og event – eller din løsningblot skal fokusere på en af delene, byder vi dig varmt velkommen i Aller Mediesalg.