Jesper Lylloff ny salgsdirektør i Aller Media A/S

07.05.2018

Aller Media A/S henter Jesper Lylloff til en nyoprettet stilling som salgsdirektør i Salg og Marked, hvor han skal bidrage til at optimere og styrke B2C-forretning i forbindelse med strategien “Vækst og Bedre Liv”.

Jesper Lylloff, 47, er pr. 14. maj udnævnt som ny salgsdirektør i Salg og Marked i Aller Media A/S, hvor han bliver en del af teamet under Christoph Nørgaard, direktør for Salg Marked.

Jesper er uddannet cand.merc. fra CBS og kommer fra en stilling som Managing Director i Brightstar Danmark. Før det har han bl.a. tidligere været Head of CRM, Offerings & Telemarketing i Bonnier og VP for Retail & Devices i Telia Danmark.

I Aller Media A/S bliver Jesper Lylloff ansvarlig for B2C-slag og for at fortsætte udviklingen af Aller Medias abonnementsforretning. Jesper får ansvaret for kunderejsen, hvor salgskanaler og kundeoplevelserne udvikles og styrkes.

– Jeg ser utroligt meget frem til at blive en del af et stærkt team i Aller Media og få lov til at arbejde med virksomhedens ikoniske brands, der har en fast plads i så mange danskeres liv og hverdag, siger Jesper Lylloff.

I Aller Media er man glade for, at det er lykkedes at få Jesper Lylloff ombord:

– Vi er i gang med en målrettet proces med vores B2C-forretning, hvor vi over hele paletten skal have styrket kunderejsen gennem optimering og udvikling af vores salgsprocesser, kanaler og hele kundeoplevelsen i forhold til vores strategi “Vækst og Bedre Liv”. Og her har det været vigtigt for os at finde den helt rigtige profil, og den har vi nu fået på plads med ansættelsen af Jesper, siger Christoph Nørgaard, direktør for Salg og Marked i Aller Media A/S.

Kontaktinformation

Magnus Hviid
Kommunikationschef, Aller Media A/S
magnus.hviid@aller.com
+45 28 72 63 85