Allerbasen

Aller Mediesalg har siden år 2000 gennemført mere end 1.500 annoncetest.

Annoncetestene har givet vores annoncører viden om, hvordan de har kunnet øge effekten af deres annoncering i Allers magasiner og ugeblade. Vi har nu samlet resultaterne fra alle disse annoncetests i et værktøj, som vi kalder AllerBasen.

Formålet med AllerBasen er at give annoncører og medierådgivere en mere nuanceret indsigt i effekten af annoncering i Allers magasiner og ugeblade. For at gøre resultaterne fra AllerBasen så let tilgængelige som muligt har vi i samarbejde med Data Intelligence udviklet et simpelt simuleringsværktøj, hvor man nemt og hurtigt kan simulere effekten af en indrykning i Allers magasiner og ugeblade.

Sådan gør du:

Vælg de udsagn, der passer på din annonce i drop down menuerne nedenfor, skru på liking barometeret og aflæs den forventede effekt af din annonce målt udfra scoren på AIDA effektbarometeret. (Kan kun ses med Flash installeret)