Ny moderedaktør på IN og ny digitalredaktør til IN.dk

17.06.2015

IN

IN forstærker redaktionen ved at fastansætte Line Givskov som moderedaktør og Stine Hasselsteen som ny digitalredaktør. Samtidigt har IN.dk fået nyt layout.

IN er kommet på plads med et stærkt modeteam med Line Givskov som moderedaktør og Carla Strube som redaktionschef. Carla Strube, der vender tilbage fra på barsel til årsskiftet, er fortsat kreativ redaktionschef med det overordnede kommercielle ansvar for moden. Line Givskov har som moderedaktør det redaktionelle ansvar og står for produktion og udvikling af INs modesider -og serier i tråd med magasinets DNA.

Line har haft sin gang på IN siden oktober 2014, hvor hun overtog som barselsvikar for Cecilie Foo, der ikke vender tilbage til IN efter endt barsel. Line Givskov har arbejdet med mode i 12 år, primært som stylist, men også med PR og branding, som fyldte en stor del af det kreative arbejde med moden i hendes fire år på det amerikanske marked. De seneste to år, har Line primært arbejdet på sit eget magasin. Line har et stort netværk i modebranchen med stærke relationer på både det danske og internationale marked.

”Jeg er glad for at have fået Line med ombord. Hendes store force er forståelsen for de enkelte brands, som hun går til med nysgerrighed og stor viden. Hun sætter trends i perspektiv og fortolker moden med stor integritet og kærlighed til vores læsere,” siger chefredaktør på IN Trine Nygaard.

IN.dk har fået nyt layout og ny digitalredaktør
Det digitale univers på IN er blevet styrket med nyt layout og ansættelsen af Stine Hasselsteen som digital redaktør med fuldt fokus på IN.dk. Stine Hasselsteen, som nogle måske også kender som blogger, kommer fra reklamebranchen og bidrager med et solidt kommercielt fokus og evnen til at formidle mode og livsstil digitalt. På IN får Stine ansvaret for at udvikle INs digitale tilstedeværelse på alle platforme med primært fokus på IN.dk.

”Stine er allerede i gang med udvikle IN.dk og løfte det til et nyt niveau. Det er et forholdsvist ungt site, der fortjener masser af kærlighed, og med Stine ombord vil vi udvikle nye formater både til gavn for samarbejdspartnere og læsere,” siger chefredaktør Trine Nygaard.

”Vores mission med IN’s digitale univers er, at vi vil gøre vores brugeres hverdag nemmere og mere luksuriøs. De skal dagligt kunne klikke ind på IN.dk, og blive guidet til det bedste indenfor mode, skønhed, livsstil og sundhed”.

For yderligere information kontakt venligst

Trine Nygaard
Chefredaktør, IN
trine.nygaard@in.dk
+45 50 52 44 36