Nyt Aller-site hylder hverdagen og er kommet rigtigt flot fra start

16.11.2017


Slut oktober gik et af Danmarks førende content marketing-bureauer, AllerCP, i luften med et helt nyt content-site, lime.dk, som hylder hverdagen og byder på masser af inspiration til at gøre den nemmere og sjovere. Allerede efter to uger fik det nye site over 2.000 sign-ups til nyhedsbrev

 

I over 14 år har AllerCP og Netto samarbejdet om udgivelsen af gratismagasinet LIME, som udkommer hver måned i Nettos butikker. Magasinet er Danmarks største kvindemagasin og har et oplag på 200.000 eksemplarer, et læsertal på 230.000 og har altid arbejdet på at give Nettos kunder en god læseoplevelse og inspiration til mere overskud i hverdagen.

Nu har AllerCP og Netto taget et nyt skridt sammen og har lanceret lime.dk, som er et contentsite, der inviterer alle til at genopdage og genopfinde hverdagen, fordi den udgør størstedelen af vores liv, og i sidste ende betyder alt.

Det nye site er kommet godt fra start. På kun 14 dage er der kommet over 2.000 sign-ups til nyhedsbrev, og målgruppen har taget godt imod sitet med begejstring over, at det gode indhold fra magasinet nu findes online, så de kan dyrke LIME-universet på flere platforme, og når som helst og hvor som helst de har behov for det.

 

Stærke universer

Lime.dk er endnu et i rækken af inspirerende og stærke contentuniverser, som AllerCP står bag. Content marketing-bureauet har tidligere lanceret skønhedsuniverset mitskøn.dk i samarbejde med Matas og det bæredygtige univers grønforskel.dk i samarbejde med energiselskabet SEAS-NVE.

De tre contentuniverser er alle skabt, så de er relevante for brugerne og samtidig skaber værdi for brandet. Gennem vedvarende brug af data, dygtigt journalistisk håndværk, målrettet arbejde med konvertering og udarbejdelse af evergreens og native annoncering har AllerCP formået at gøre gode historier for målgruppen til god forretning for kunden.

Lime.dk bliver produceret og drevet af en selvstændig redaktion i AllerCP, som er Aller Medias content marketing-bureau. Finansieringen er fortrinsvis baseret på annoncesalg og annoncørsamarbejder, som både Netto og DG Media står for.

Tjek det nye site ud på lime.dk