TV2-profil ny salgsdirektør i Aller Mediesalg

14.05.2018

Aller Media A/S henter Ann Forup Helmich som ny salgsdirektør for Aller Mediesalg, hvor hun skal bidrage til at styrke kommercielle partnerskaber.

Ann Forup Helmich, 42, skifter pr. 14. maj til Aller Media, hvor hun bliver ny salgsdirektør i Aller Mediesalg. Hun kommer fra en stilling som Head of Brand Partnerships hos TV 2, hvor hun har været siden 2013. Inden da har hun haft ansvaret for marketing og forretningsudvikling hos Discovery Networks.

I Aller Media bliver Ann ansvarlig for at føre udviklingen af Aller Mediesalg videre og bidrage til, at virksomheden positionerer sig endnu stærkere i det danske mediebillede og manifesterer sig som en attraktiv mediepartner.

– Jeg ser frem til at få udbygget relationen til Aller Medias vigtige kunder, så vi i fortsat samarbejde kan udnytte det gode indhold og muligheder, der er i og omkring de dygtige mediebrands i Aller. Og så glæder jeg mig til at lære de dygtige folk i Aller Mediesalg at kende og ikke mindst til, at vi sammen vil sætte tyk streg under, at Aller Media er og bliver en relevant og attraktiv mediepartner for de danske virksomheder nu og de næste mange år, siger Ann Forup Helmich og fortsætter:

– Der er en masse gode erfaringer i Aller Mediesalg, som vi sammen skal bygge videre på, så vi får det optimale ud af det potentiale og de mange kompetencer, der er i teamet, siger hun.

Med udgangspunkt i strategien “Vækst og Bedre Liv” skal Ann Forup Helmich fortsætte arbejdet med at styrke de kommercielle partnerskaber med større danske virksomheder på baggrund af det redaktionelle kvalitetsindhold på tværs af Aller Medias stærke brands.

– Vi har en målrettet kommerciel strategi, hvor vi styrker vores B2C- og B2B-forretning og sikrer, at vi hele tiden er relevante for vores kunder, hvad enten det er vores mange læsere eller blandt vores samarbejdspartnere, siger Christoph Nørgaard, direktør for Salg og Marked, og fortsætter:

– I forhold til vores partnerskaber med virksomheder kommer Ann med vigtige erfaringer, der vil bidrage til at løfte vores forretning yderligere og skabe værdi for vores kunder.

Tidligere salgsdirektør for Aller Mediesalg, Tom Bang, overgår ved Ann Forup Helmichs tiltrædelse til en rolle som strategikonsulent i Aller Media A/S med fokus på den fortsatte udvikling af Salg og Marked.

Kontaktinformation

Magnus Hviid
Kommunikationschef, Aller Media A/S
+45 28 72 63 85
magnus.hviid@aller.com