Ude og Hjemme

Ude og Hjemme er det moderne familieugeblad. Læsernes aldersfordeling viser, at Ude og Hjemme er børnefamiliernes og dermed de yngre kvinders foretrukne ugeblad. Ude og Hjemmes læsere er attraktive storforbrugere af alt fra modetøj til ugens tilbud. Ude og Hjemme bringer vedkommende artikler om store og små begivenheder i andre familier, der giver stof til eftertanke samt mange brevkasser om børns velfærd, samlivsproblemer og sundhed. Opskrifter på god, nem og sund mad samt tips og idéer gør deres til at inspirere og lette læsernes travle hverdag. Ude og Hjemmes læsere sætter pris på familiens traditionelle værdier, men kombinerer dem samtidig med den moderne unge families livsførelse.

udeoghjemme.dk

udeoghjemme.dk er et site med fokus på hverdagsliv og ’rigtige mennesker’ på godt og ondt. Sitet er en selvstændig forlængelse af bladets univers med en kombination af artikler, opskrifter, konkurrencer og brevkasser fra bladet samt unikke aktuelle historier.

Målgruppe

Ude og Hjemme og udeoghjemme.dk henvender sig til kvinder mellem 25 og 49 år. Læserne/brugerne bor primært i provinsen og sætter familielivet meget højt. Når de læser Ude og Hjemme og udeoghjemme.dk får de et velfortjent hvil i hverdagen og hygger sig med de gode artikler, får gode råd om alt fra sundhed og slankekure til have og kæledyr og bliver inspireret af de mange opskrifter i bladet og på sitet.

Kilder faktaboks: Gallup Indeks Danmark 4. + 1. kvt. 2016/Gemius december 2015/Facebook juli 2016/Instagram juli 2016/Aller marketing(nyhedsbreve)

Kontakt: Mediesalg@aller.dk eller ring på 72342626

Fakta

INDHOLD
- Mad
- Sundhed,
- Familieliv

NØGLETAL
- Læsertal: 290.000
- Online brugere: 301.352
- Sidevisninger: 1.426.422
- Facebook følgere: 45.779
- Instagram følgere: 145
- Abo. nyhedsbrev: 21.086

Download