Aller Media A/S

Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden.

Vi er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, og i Danmark alene har vi en markedsandel på ugeblade på 71 %, der bl.a. tæller BILLED-BLADET, SE og HØR, Familie Journal og Ude og Hjemme. Og ca. 800.000 danskere har hver måned et af vores mange magasiner i hånden, lige fra bl.a. Dossier og Vi Unge til ISABELLAS og Mad & Bolig.

I alt læser hele 2,2 millioner danskere med hver måned i en af vores titler og 2,1 millioner bruger et af vores digitale universer.

Hver eneste måned er vi i kontakt med 1,5 millioner kvinder på print og 1,4 millioner digitalt. Og med “All About Women” står vi samtidig bag et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige: “Vi ved mest om kvinder.”

Vores mange magasiner, som bl.a. IN, ELLE og SPIS BEDRE, inspirerer og underholder primært kvinder med bl.a. mode, sundhed, livsstil, bolig og mad.

Alt vores indhold kan selvfølgelig også læses online i vores digitale universer, på sociale medier og ikke mindst i vores streamingtjeneste Pling. I Ping får du digital adgang til over 250 danske og internationale ugeblade og magasiner via et fast, lavt månedligt abonnement. F.eks. Time Magazine, The New Yorker, Vanity Fair og selvfølgelig alle Allers egne magasiner og ugeblade.

Vores værdier

Respektfuld – Farverig – Modig – Dedikeret

I Aller Media er vores værdier en aktiv del af hverdagn. Og vi arbejder målrettet med at omsætte dem til konkrete elementer i vores dagligdag, adfærd og forretning – både internt og i vores kontakt og samarbejde med læsere, kunder, brugere og omverden.

Vi ved mest om kvinder

Hver eneste måned er vi i kontakt med 1,5 millioner kvinder. Og vi har foretaget et af de mest omfattende kvindestudier i Danmark. Derfor er vi heller ikke bange for at sige, at: Vi ved mest om kvinder.

Og den viden sætter vi i spil, når vi udvikler vores produkter og innoverer vores forretning. For vi skal være der, hvor vores læsere, kunder og brugere er, og sikre, at vi er relevante gennem vores unikke indsigt og data.

Det gælder både vores mange titler og de mange andre dele af vores forretning, såsom events, spil, digitale universer, mediesalg, videoproduktion og meget mere, der altsammen udspringer af vores kerneforretning: Kvalitetsindhold og underholdning.

Fra 1873 til i dag

Carl og Laura Aller stiftede Aller i 1873 og udgav det første nummer af Nordisk Mønster Tidende. Det vi i dag kender som femina. Det første nummer af ugebladet Familie Journal kom på gaden i 1877. Læs meget mere om vores historie her

Aller Media A/S er en del af Aller Holding A/S, der er moderselskab for mediekoncernen i Danmark, Sverige, Norge og Finland. Læs mere om Aller Holding A/S her. Læs Aller koncernens Code of Conduct her.

Organisationen

Se ledelsen i Aller Media A/S her.