Aller Media byder velkommen til Rød Løber og MIX TV

Rød Løber og MIX TV er navnene på Aller Medias to nye tv-programmer, som producerer og sender daglige, digitale indslag om kendte og kongelige.

Den 18. maj gik de to nye tv-formater Rød Løber og MIX TV i luften som en del af Aller Medias digitale strategi. Begge programmer producerer daglige og aktuelle indslag, der bliver bragt på flere af Aller Medias mange stærke digitale platforme, lige fra SE og HØR og BILLED-BLADET til femina og Vi Unge.

Rød Løber er, som navnet indikerer, formatet, hvor danske kendisser og reality-deltagere giver den gas. Og med aktuelle historier om de største udenlandske stjerner. Programmet henvender sig primært til de yngre seere, der er vilde med youtubere, reality-stjerner, unge musikere og skuespillere i de serier, der streames og binges lige nu.

Rød Løber har Pernille Magaard Bøgh, 26, og Emil Minana, 30, som værter – begge velkendte journalister, der har gjort karriere på Allers egne brands og med et unikt indblik i og erfaring med at interagere med den yngre målgruppe.

Med Allers andet tv-program, MIX TV, har Aller givet nyt liv til navnet Mix, der i 80’erne og 90’erne var et af Danmarks største musikmagasiner.

MIX TV giver seerne gode underholdningshistorier serveret med humor og personligt touch af Christina Sander, 33, og Simone Rosenborg, 28, der begge har en baggrund som radioværter på NOVA.

Programmet bringer daglige historier om kendte skuespillere, personligheder og de royale, og dækker de tv-programmer, vi alle elsker at følge med i. Fra Bagedysten og Vild med dans til Gift ved første blik og X Factor.

Begge tv-programmer er en del af Aller Medias digitale transformation af forretningen og på tværs af indhold, indholdsformater og platforme.

- Lanceringen af Rød Løber og MIX TV er et vigtigt, strategisk skridt for Aller Media, hvor vi imødekommer efterspørgslen i markedet med adgang til større videoindhold på vores platforme, fortæller Camilla Kjems, mediechef for fagredaktionen ’Familie’ og Aller TV-Desk, og fortsætter:

- SE og HØR og BILLED-BLADETs videoindhold fra bl.a. gallapremierer og VIP-events har skabt stærke trafiktal på web. Derfor har vi også store forventninger til vores tv-strategi, hvor de to nye tv-programmer og endnu mere videoindhold generelt vil styrke vores digitale tilstedeværelse yderligere.