Aller Media mediepartner og producent på Årets Rambuk 2019

Når Årets Rambuk 2019 den 3. oktober hylder de bureauer og annoncører, der har udmærket sig inden for anvendelse af medier i markedsføringsstrategien, bliver det med et nyt setup, hvor Aller Media er mediepartner og producent på eventen. 

Rambukken er en af årets største prisoverrækkelser i mediebranchen, hvis formål er at fremhæve, hædre og sætte pris på dem, der sætter en høj standard inden for måden de anvender medier på i deres markedsføring i Danmark.

Som noget helt nyt afholdes Rambukken i Aller Huset på Havneholmen i København, idet Aller Mediesalg og Aller Live har indgået en aftale med Dansk Markedsføring om at afvikle eventen.

Kreativt samarbejde med Dansk Markedsføring

I Aller Mediesalg ser man frem til at løfte én af de vigtigste kreative fejringer herhjemme til et helt nyt niveau – både før, under og efter selve showet.

- Vi har indgået et super spændende samarbejde med Dansk Markedsføring, som vi glæder os til at løfte sløret for, siger salgsdirektør i Aller Mediesalg, Ann Forup, der ser frem til – sammen med annoncører og bureauer – at hylde det stærke faglige fællesskab og til at inspirere, udfordre og stille skarpt på den fortsatte udvikling på mediemarkedet:

- Med samarbejdet med Dansk Markedsføring vil vi gerne byde det danske mediemarked og ikke mindst annoncørerne op til dans, og diskutere, hvordan vi sikrer den høje kvalitet i det kreative samarbejde fremover, siger hun.

Også direktør for Dansk Markedsføring og juryformand, Thomas Wahl, er glad for samarbejdet og Aller Husets smukke rammer og unikke beliggenhed som venue for Årets Rambuk 2019:

- Jeg er utrolig glad for samarbejdet, da Aller Media med sin historik og position er en helt oplagt partner for os. Vi ser frem til at afholde Årets Rambuk i de smukke rammer på Havneholmen hos en af Nordens største publicister.

Aller Live vil skabe bevægende oplevelser

En helt central del af Aller Medias strategi er at skabe vækst og bedre liv for læsere, brugere og kunder i både B2B og B2C-segmentet ved at engagere mennesker i bevægende oplevelser og mangfolkelige fællesskaber. Og derfor er det også et helt perfekt match, at Aller Live er producent på en sådan event:

- I Aller Live er vi utrolig stolte over at producere Årets Rambuk. Vi vil skabe rammerne for en fantastisk aften i vores smukke Aller-bygning her på Havneholmen, siger direktør i Aller Live, Jesper Hartley, og fortsætter:

- Aller Live er et strategisk vækstområde for Aller Media, som – ud over at producere alle Aller-koncernens events – fremadrettet også producerer ’Corporate Events’ og ’Special Events’ for eksterne kunder, siger han.

Rambukken 2019: Her er finalisterne

På mediebureaufronten er det OMD, der har flest shortlister, mens konkurrenterne fra Orchestra, Carat og PHD er lige i hælene.

Derudover gør en del annoncører og bureauer af alle slags sig bemærket – det gælder blandet andet for Mensch, Nord DDB og Robert/Boisen & Like-minded, der er shortlistet flest gange blandt reklamebureauerne.

På annoncørsiden kan bryggerigiganten Carlsberg, Food Folk Denmark (McDonalds i Danmark) og IT- og teleselskabet Stofa glæde sig over flest vinderchancer ved Årets Rambuk 2019.

Slagets gang styres af Camilla Ottesen, Jakob Kjeldbjerg og Joachim Boldsen.

Fakta om Årets Rambuk 2019

- Afholdes den 3. oktober 2019 i Aller Huset i København.

- Det er Rambukkens formål at inspirere og udfordre alle, der arbejder med mediestrategi og rådgivning.

- Dansk Markedsføring står bag Rambukken, og mediepartnere er Aller Media, Out of Home og Nordic Entertainment Group.

Program

17.00-18.00 Indtjekning og velkomst

18.00-18.30 ”GEJST, arbejdsglæde og positiv psykologi" ved Mikael Kamber

18.30-19.00 Pre-dinner drinks og loungemusik

19.00-23.00 Gallamiddag og awardshow ved årets værter Camilla Ottesen og Jakob Kjeldbjerg

23.00-01.00 Afterparty og fri (blød) bar. McDonalds sørger for natmad kl. 23.30

01.00 Tak for i år

Tilmeld dig her