​Lars Kroløkke træder ind i direktionen i Aller Media

Den 1. maj 2020 træder Lars Kroløkke, direktør for Digital transformation, ind i direktionen i Aller Media A/S.

Lars Kroløkke, direktør for Digital transformation i Aller Media, træder pr. 1. maj 2020 ind i direktionen. Her skal han bidrage til at styrke den digitale udvikling af forretningen og eksekveringskraften på det digitale område.

- Vi er i gang med en proces, der skal skabe rammerne for, at vi kan udfolde det store digitale potentiale, vi har som medievirksomhed. Det gælder vores redaktionelle produkter og produktioner, men i den grad også vores kommercielle potentiale. Det fokus styrker vi nu yderligere med Lars Kroløkke som en del af direktionen, siger Charlotte Riparbelli, adm. direktør i Aller Media.

Om sin tiltrædelse i direktionen siger Lars Kroløkke:

- Jeg er naturligvis glad og beæret over at træde ind i direktionen i Aller Media. Jeg ser frem til at fortsætte og optimere den digitale udviklingsproces sammen med mine kollegaer i direktionen og på tværs af forretningen. Vi har et fantastisk potentiale, som vi skal formå at udnytte endnu bedre ved at styrke den digitale transformation og forretningsudvikling, siger Lars Kroløkke, direktør for Digital transformation.

Kort om Lars Kroløkke

Lars Kroløkke, 51, har været ansat i Aller Media siden 2014. Lars har ledet projekter på tværs af Aller-koncernen i Norden, ligesom han som konsulent har arbejdet inden for it og digital forretningsudvikling i mere end 20 år, heriblandt fem år som international procesoptimeringskonsulent.

Lars bor i Hellebæk med sin hustru Stine. Han har tre piger på 18, 26 og 28 år.