Seneste nyheder

Danmarks største teen-studie: Greta Thunberg-effekten

pressemeddelelser, 31-10-2019
Hvert år udkommer Aller Medias store All About Teen studie. I år er det især klimaudfordringer, der fylder i danske teenagepigers liv. Og deres bekymring er klar: Forældre og politikere tager ikke klimakrisen alvorligt nok.

Aller overrækker over 4,2 mio. til Knæk Cancer

I år kunne Aller Media overrække 4.208.115 kr. fra salget af Knæk Cancer-blomsten til den fælles Knæk Cancer-kampagne ved det store liveshow på TV2, der blev sendt lørdag aften og i alt indsamlede over 145 mio. kr.

Aller Media skal vækste gennem investering i nyt eventbureau

Som en del af Aller Medias nye vækststrategi investerer medievirksomheden nu målrettet i eventbranchen, hvor det nyoprettede selskab ALIVE A/S skal skabe vækst og nye indtjeningsstrømme inden for eventområdet.

All About Teens: Danmarks største teen-studie

Hvert år udkommer Aller Medias store All About Teen-studie, der er en af de absolut største undersøgelser af sin art med over 1600 kvalitative interviews med teenagepiger i alderen 12-17 år. Og undersøgelsen viser, at det især er klima, kønsidentitet og seksualitet, der fylder i danske teenagepigers liv.

Aller Media ruster OTW til vækst

Contentbureauet OTW bliver nu sendt i spidsen for Aller-koncernens satsning på bureauområdet i Danmark. Som en del af koncernens nye strategi får OTW stillet et større millionbeløb til rådighed, som skal bruges på investering i fremtidig vækst.

Aller præsenterer ny struktur til fremtidens vækst

Aller Media ønsker at fastholde virksomhedens centrale position i danskernes hverdag. Derfor præsenteres i dag en ny struktur for mediekoncernen til fremtidens vækst. Der er tale om nye platforme, prioriteringer, investeringer, opkøb samt øget digitalisering.

Aller Media investerer i Heartbeats

For at understøtte Aller Media A/S’ digitale udvikling og vækststrategi køber mediehuset majoriteten af det digitale medie Heartbeats.