Seneste nyheder

16-årig stiller op til "Mig og Min Mentor"-konkurrencen ved Dansktop Prisen 2019

pressemeddelelser, 22-02-2019
Familie Journal kan i dag afsløre, at den yngste deltager nogensinde står på scenen den 23. marts til Dansktop Prisen 2019. Den kun 16-årige Mathis Vincent Davidsen fra Holbæk er nemlig blevet spottet af den erfarne dansktopsanger Lotte Riisholt. Mathis har en kæmpe passion for genren og træner lige nu benhårdt sammen med Lotte for at blive klar til at dyste mod de andre mentees i konkurrencen.

BILLED-BLADETs TV-GULD 2019: Her er de nominerede

Fredag den 1. marts uddeles BILLED-BLADETs årlige TV-GULD-priser. Det sker ved den traditionsrige og eksklusive gallafest på Hotel d’Angleterre i København, hvor hele den danske tv-branche er samlet.

Aller Media henter ny marketingdirektør

Anthony Lim er pr. 1. februar 2019 ny marketingdirektør i Aller Media.

Aller Media vil vinde markedet for indholdsproduktion

Den danske bureaubranche er i dag domineret af reklame- medie- og PR-bureauer, men sådan bliver det ikke i fremtiden, hvis det står til Aller Media. Mediekoncernen samler nu de to contentbureauer Aller CP og OTW under det fællesnordiske OTW-brand og med den klare ambition at vinde markedsandele fra de traditionelle bureauer.

Kandis topscorer med tre nomineringer til Dansktop Prisen 2019

Familie Journal kan i dag løfte sløret for de nominerede kunstnere, der skal hyldes og fejres ved Dansktop Prisen 2019. Danmarks mest populære danseorkester, Kandis, der i år fejrer 30-års jubilæum, er med tre nomineringer favorit til at høste flest priser.

Årsregnskab: Aller Media A/S vender minus til plus

Aller Media A/S leverer et positivt resultat for regnskabsåret 2017/2018 med et overskud på 5,6 mio. kr. samt en omsætning på 912 mio. kr. Adm. direktør i Aller Media A/S, Lars Sander Matjeka, er tilfreds med, at man er lykkedes med at konsolidere virksomheden og skabe et solidt grundlag for fremtidig vækst.

Dansk mode hyldes over tre dage

Til ELLE Style Awards 2019 præsenteres modebranchen og læserne for et helt nyt format, når det prestigefulde awardshow hylder dansk mode for syvende år i træk. Det sker nemlig ved en modefest over tre dage, hvor læserne bliver inviteret helt tæt på oplevelsen.