Seneste nyheder

Aller Media ruster OTW til vækst

pressemeddelelser, 02-10-2019
Contentbureauet OTW bliver nu sendt i spidsen for Aller-koncernens satsning på bureauområdet i Danmark. Som en del af koncernens nye strategi får OTW stillet et større millionbeløb til rådighed, som skal bruges på investering i fremtidig vækst.

Aller præsenterer ny struktur til fremtidens vækst

Aller Media ønsker at fastholde virksomhedens centrale position i danskernes hverdag. Derfor præsenteres i dag en ny struktur for mediekoncernen til fremtidens vækst. Der er tale om nye platforme, prioriteringer, investeringer, opkøb samt øget digitalisering.

Aller Media investerer i Heartbeats

For at understøtte Aller Media A/S’ digitale udvikling og vækststrategi køber mediehuset majoriteten af det digitale medie Heartbeats.

Aller Media mediepartner og producent på Årets Rambuk 2019

Når Årets Rambuk 2019 den 3. oktober hylder de bureauer og annoncører, der har udmærket sig inden for anvendelse af medier i markedsføringsstrategien, bliver det med et nyt setup, hvor Aller Media er mediepartner og producent på eventen.

Bloggerprofiler styrker content hub

Linn Grubbström, der siden 2011 har stået bag den succesrige blog Frk. Kræsen, og Line Holt Nielsen, der siden 2015 har haft bloggen Mad til Mor, er pr. 1. august tiltrådt som madskribenter hos Aller Media.

Aller-magasin fortsætter succes på abonnement

En stigende efterspørgsel blandt læsere og annoncører betød, at Dossier gik op i udgivelsesfrekvens i 2018. Nu tager Aller Media-magasinet endnu et vigtigt skridt og udkommer i abonnement i både en trykt og digital udgave.

Ny YouTube-kanal med gratis yoga for alle

Alle kan dyrke yoga, og alle skal have nem mulighed for at gøre det. Derfor lancerer femina nu yogauniverset ”Hverdagsyoga med Karen” på YouTube, hvor de hver uge leverer nye, lettilgængelige og kærligt guidede yogavideoer, hvor alle kan være med.