Seneste nyheder

Nyt digitalt bureau i Aller Media

pressemeddelelser, 17-02-2020
Tung rådgivning og satsning på client service skal sikre succesen i et voksende, men også udfordrende marked.

Premiere på ny podcastserie med Fallulah: ”‘Hej Søster’ er en bevægelse, der først lige er begyndt”

Playliste. Enddagsfestival. Webshop. Og nu, podcast. Heartbeats har premiere på podcastserien ‘Hej Søster’ med Fallulah som vært. Her fortæller hun om en feministisk bevægelse, der startede som en playliste på Spotify.

Aller-koncernens årsrapport for 2018/19 udviser et tilfredsstillende resultat

Aller-koncernen har i 2018/19 overordnet set haft et tilfredsstillende år, dog med væsentlige udsving inden for de enkelte segmenter. Adm. dir. Lars Sander Matjeka stopper i Aller Media A/S. Udgiverdirektør Charlotte Riparbelli konstitueres som adm. dir. for Aller Media A/S.

”Aller Kvindeløbet” overtager traditionsrigt løb

Efter 20 år som femina Kvindeløb bliver et af Danmarks allerstørste løbeevents nu til ”Aller Kvindeløbet”, der skal favne Aller Medias store kvindeunivers.

Heartbeats åbner i Berlin

Til februar åbner Heartbeats en afdeling i Berlin, hvorfra vi skal producere podcasts til det tyske marked.

Aller Media henter profil fra Google

Nikolaj Thonbo, 50, tiltræder som Head of Solution Sales i Aller Media Business pr. 1. december. Han kommer fra en stilling som Head of Acquistions i Google i Danmark.

Aller øger fokus på digital transformation

Pr. 1. december tiltræder Lars Kroløkke, 50, som direktør for en nyetableret enhed i Aller Media, der skal fokusere på at transformere virksomheden digitalt og kvalificere nye digitale forretningsområder.